Med EqHub leveres utstyrsdokumentasjon og informasjon en gang for alle. Dette reduserer arbeidet med denne typen leveranser for både drift og prosjekter betydelig.
Bedrifter som bruker EqHub vil også etter hvert oppleve konkurransefordel på grunn av lavere kostnad og tid brukt på informasjonsleveranser.
EqHub er et bransjeinitiativ for felles styring og deling av informasjon og dokumentasjon av utstyr som brukes i offshorenæringen. Alle operatører på den norske kontinentalsokkelen krever at informasjonen leveres direkte til EqHub. Derfor brukes løsningen av stadig flere leverandører globalt.
I dag har vi hundrevis av selskaper og tusenvis av brukere registrert seg. I forbindelse med lansering av ny teknologi for EqHub ser vi at oppmerksomheten rundt tjenesten øker, og vi forventer en betydelig økning i brukermassen fremover når vi lanserer EqHub New Generation.
Her er det brukerne kan forvente i den oppgraderte løsningen:
- Moderne prosess for produktregistering og oppdatering
- Forenklet måte å laste opp dokumenter på
- All produktinformasjon kan registreres og oppdateres i henhold til gjeldende krav
- Smidig verifiseringsprosess
- Fleksibilitet i merkevarestyring
- Personlige dashbord
- Forbedret rapportering
- Integrert Onboarding og Help Center
- Moderne brukergrensesnitt (UI/UX)